18 Ekim 2013 Cuma

Begonya Şal / Begonia Swirl

Bloga yazmayalı ne kadar uzun zaman olmuş. Bir türlü fırsat bulup şöyle keyifle 2 kelam edemedim. Tamam 2 kelam edemedim ama bol bol örgü ördüm. Evde bir yün deposunu dolduracak kadar ip ve şiş, pc den dolup taşan hepsi akla zarar göze ziyan yüzlerce örnek ama azimliyim günün birinde hepsini öreceğim. Son zamanlarda örmekten büyük keyif aldığım modellerden biri Begonya Şal.



Örgü Sepetim forumda birlikte ördüğümüz çok güzel bir projeydi.  Örmesi son derece kolay, zevkli ve merak uyandırıcı. İlerleyen sıralarda ör ör bitmiyor tepkisi verebilirsiniz hatta bırakmak isteyebilirsiniz ama gerdiğiniz zaman bütün emeklerinize değdiğini göreceksiniz. Modelin orjinali Ravelry 

Eklediğim resimlerin şimdilik kusuruna bakmayın. Heyecanla gerip hemen paylaşmak istedim. Bayram sonrası daha güzel resimler eklerim artık.



5 yorum:

Adsız dedi ki...

yapılışını anlatır mısınız

sevda_i@hotmail.com dedi ki...

Merhaba,
Bu yaptığınız şalın başlangıcı hakkında biraz bilgi vermeniz mümkünmü

Neslihan dedi ki...

Eğer bu tarz şalları örmeye alışkınsanız 3 ilmek atıp 88 sıra örüyorsunuz. Daha sonra 90 derece çevirip 94 ilmek çıkarıyorsunuz. Ama daha önce örmediyseniz 94 ilmek atıp 3 sıra haroşa örüp sonra da şemaya başlıyorsunuz. Verdiğim linkten Türkçe açıklamasını da indirebilirsiniz. :)

Adsız dedi ki...

İyi akşamalar.Neslihan hanım türkçe linkini ben bulamdım da kısaca yaplışını açıklarmısınız.teşşekkür ederim.

Neslihan dedi ki...

İyi akşamlar http://www.orgusepetim.com/viewtopic.php?f=55&t=390 bakın bu forumdaki arkadaşlarımla birlikte ördük. Türkçe açıklamayı da onlar hazırladı. Şimdi buradan yayınlamam doğru olmaz. Linkini verdiğim başlıkta ipinizin resmini eklerseniz onlar açıklamayı gönderir size. Onların emeğini izinsiz yayınlayamam burada. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...