19 Ocak 2012 Perşembe

Badem misin Yoksa Fıstık mı? / Bir Şal Hikayesi

Efendim hani dedim ya şallarla bozdum bu sene diye. Yana yakıla model arıyorum. Şu an elimde fıstık şal ve 3 boyutlu şallar var ama en geç 1 haftaya biterler nasıl olsa. Kuvvetle muhtemel birazdan aşağıda arz-ı endam edecek olan resimlerde göreceğiniz şalı öreceğim. Henüz rengine karar vermedim ama örülmüş hallerine bakarak büyük ihtimalle pembe olacak şalım.
 Şalın uç kısmını değişik şekillerde başlamak mümkün isterseniz badem model yerine fıstık başlayabilir araları örümcek yapabilirsiniz. İsterseniz resimde gösterildiği gibi deneyebilirsiniz. Her şekliyle çok güzel olacağına eminim. İkinci resim kendi içinde A-B diye ayrılmış. Üstte B yani şal bittikten sonra uç kısımlara yapılacak model var. Ben uç kısımlara model yapmaktansa saçak yapmayı tercih ediyorum. Yine de seçim sizin.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...